Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srđan Škoro: Milomir Marić mi je rekao "Srđane beži iz zemlje, Vučić je lud. Uništiće ti život, karijeru. Ti ne znaš sa kim imaš posla"

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 22 jun 2021 13:51
MASTER REMASTER
I plus da lažnom optužbom uruši rejting Saše Jankovića.
A ovom tvrdnjom ovde da opravda saradnika udbe marića.
Zašto ZOV više ne izlazi? Odlična novina.
Preporuke:
55
30
2 utorak, 22 jun 2021 14:10
Oposum
Apsolutno sam siguran da je istina ovo što je Škoro izjavio o Vučiću i Mariću naravno. I ja kada gledam neke emisije na današnjim televizijama sa nacionalnim frekvencijama primećujem da su Marićeve emisije sasvim drugačije od ostatka na drugim nacionalnim televizijama. I da je i tv Hepi drugačija od ostatka televizija sa nacionalnim frekvencijama. A zašto to mislim? Pa zato što, ako obratite pažnju, videćete da svako malo pa na tv Hepi izađe neka emisija sa nekim gostom koji ispriča neke stvari koje ni malo Vučiću ne idu u prilog. Sve to Marić vešto provuče kroz svoj program, bez obzira što javno poštuje Vučića i gosti ga, podilazi mu, hvali ga, ali sve to radi postprdno. Gostovanja Vučića u "Ćirilici" najavljuje danima unapred ovako: "Senzacija, večeras Vučić u Ćirilici". Šta je to ako ne sprdačina naravno. Gospodin Marić je izuzetno lukav i informisan čovek, ne sme Vučić na njega da udari, a Marić Vučića ni malo ne gotivi, to se da primetiti, to je i Škoro potvrdio.
Preporuke:
103
24
3 utorak, 22 jun 2021 14:17
Oliver Kromvel
Ne lud već lud trista gradi,na kvadrat,na kubik,možda ni ne postoji merna jedinica koja to može da izmeri,on je kao crna rupa,Dart Vejder srpske politike.Što pritisci budu veći njegovo ludilo udruženo sa paranojom će metastazirati,natera će nas da izađemo na ulicu,od tog scenarija može da nas spase ozbiljan rascep u SNS-u,vide svi i tamo da niko nije siguran od njegovog progona i u jednom momentu će mu okrenuti leđa.
Preporuke:
93
4
4 utorak, 22 jun 2021 14:58
Zoran
Niste ni vi u Srbiji u normali jer trpite takvog.
Preporuke:
93
16
5 utorak, 22 jun 2021 15:15
ANALITICAR
OPOSUM

Pobogu, zivis u Srbiji, ko je vlasnik Happy-a ?

Pa Peconi Rankovic, kontroverzni biznismen, koga finansira, pa SPS koja je nekada bila patriotska partija. Zato mozes da cujes na Happy ponekad i patriotske a samim tim antivucicevske stvari. Vucic je lider izdajnika, SNS je spoj sto neko rece Sonje Liht i Zvonka Veselinovica, tj. spoj antisrpskog Sorosa i njegovih sorosoida i mafije, ali ne srpske mafije nego podogranka siptarske mafije, Veselinovica na Kosmetu zovu siptar, sta mislis zasto ?
Preporuke:
80
11
6 utorak, 22 jun 2021 15:31
Samo kažem
Urednik uglednog časopisa za kulturu i umetnost "Revija 92" ipak nije odgovorio zašto je rušio Sašu Jankovića?
Preporuke:
17
40
7 utorak, 22 jun 2021 15:41
Oposum
@ ANALITIČAR

Znam da je Peconi vlasnik Hepi tv naravno. A Marić je glavni i odgovorni urednik programa te televizije. Izuzetno je vešt i lukav Marić zaista, što bi rekli stari lisac. On zvanično na toj televiziji gosti Vučića i podliazi mu, hvali ga, itd, itd, ali sve je to čista sprdačina sa Vučićem jer Marić izokola vešto zapravo sprdači Vučića gde god stigne. I Peconi to dopušta. Pa je dopustio i par epizoda odlične emisije "Teorija zavere" koja je izazvala veliki bum kod gledalaca i poprilično nanela problema vladajućoj garnituri i neko je intervenisao te je ta emisija najednom ukinuta. Znamo ko je to naredio. Međutim Peconi i Marić opet povremeno dovedu nekog gosta na njihovoj televiziji koji svojim izjavama totalno demaskira Vučića i njegovu bandu. A Vučić ne sme direktno da udari na njih, boji ih se, imaju ga u rukama. Taj Peconi je moćan kontroverzni biznismen upućen u mnoge stvari a Marić je jednostavno stari udbaš na koga se ne sme ići, zna to i Vučić zato ga se boji.
Preporuke:
41
21
8 utorak, 22 jun 2021 17:51
višestruki ekspert
Gospodin oposum se predstavlja istovremeno kao vrsmi poynavalac virusologije, a sada evo i kao psihološki ekspert i TV analitičar. Svestrana ličnost, nema šta.
Preporuke:
25
11
9 utorak, 22 jun 2021 17:58
Samo pitam
A zar nije jedino vazno ko sta radi, a ne ko sta govori?
Preporuke:
19
4
10 utorak, 22 jun 2021 18:06
da ...
Zaista se cudim Skoru. Nije valjda poverovao da je M Maric bio ozbiljan sem za ono
urusavanje karijere. Ako nisi spreman da dozivis izivljavanje jednog A.V. cemu je ovaj sklon, kao novinar ne mozes da se u zemlji kao Srbija zamerasl;ili moras biti samostalan.
Skoro nije bio nista od toga. Mada ni Skoro nije uvek objektivan.
M. Maric je jedan iskompleksirani nikogovic, sitan rastom, dosao iz nekog mesta, recimo Milanovca. NIkad dostigao veci uspeh. Pominje se knjiga Deca komunizma, nisam citala ali mogu samo da zamislim sta je tu pisano.
Maric je NEvaspitan, drzak i NIJE bas obrazovan kako neki tvrde.
Dugogod. saradnik "sluzbi" . Povremeno zonglira sa citatima koji nisu uvek tacni. Ne postuje nikog. Radio za razne pa i Karice.
Ovo "Vucic je lud ..unistice ti karijeru.." je malo istine i malo sarkazma.
Uzrecica, a Skoro kao danije shvatio. Rankovic Peconi kao i razni produkti SPS-a je kriminalac koji je postao eto vlasnik medija. Kako je zaradio ? Ne mislite valida teskim radom?
Preporuke:
42
6
11 utorak, 22 jun 2021 18:25
Ejs Ventura
Poštenije je pisati za Zov nego za Novosti. Šta se žališ čoveče?
Preporuke:
31
2
12 utorak, 22 jun 2021 20:19
drago_ca
Dođu tako ponekad vremena kada pamet zaćuti, budala progovori a fukara se obogati.

Ivo Andrić
Preporuke:
32
1
13 utorak, 22 jun 2021 20:25
drago_ca
@Zoran
Niste ni vi u Srbiji u normali jer trpite takvog


Gde god da živiš Zorane, "ti nisi normalan jer trpiš takvog" istog.

Ili veruješ da Trudo, Bajden, Boris DŽonson, Makron ... bolji?


@da...
Ne postuje nikog.


Za mene je nemati autoritet pozitivna a ne negativna kvalifikacija.
Samo primećujem.
Preporuke:
17
7
14 utorak, 22 jun 2021 21:13
da ...(O tome sta sve moze da bude postovanje ..)
Ako ste javna licnost, neko ko ima zastupljenost u medijima, obracate se ogromnom broju ljudi; recimo vise miliona, treba da imate postovanje i prema publici i prema gostima koje pozivate u emisiju. Misli se na minimum postovanja jednih prema drugima.
Maric je svojim slugeranjskim odnosom prema Vucicu dobio mnogo vise vremena nego sto bi mu iko bile gde dao i posvetio. Maric je odavno ispricao sta je znao i sta je mogao..i to nije bilo Bog zna sta. Prema tome Vucic vreme za Marica je vrlo isplatljivo
sto govori o karakteru coveka..
Sto se tice saveta Skoru, tu je ispao korektan..AV neizmerno voli vlast pa je laka igracka
svojim mecenama koji ga drze na vlasti samo sto tu lakrdiju od vlasti placa Srbija.

Kad je M Maric bio nekakav sef kod Karica, u vremę kada se gasio Intervju, zaboravljao je da ljudima isplati zarade ..da li je to postovanje? Pozicija u drustvu odredjuje odredjene norme a jedna od tih je i postovanje.
Preporuke:
12
0
15 utorak, 22 jun 2021 21:15
Revija 92 je bila odlična novina imam skupljena sva godišta
Ništa mu ne verijem, nije rekao "majke mi".
Preporuke:
6
1
16 utorak, 22 jun 2021 21:58
Kontrabas
Pričajte šta hoćete, ali na toj se "Hepi" televiziji, kakva god da je, često može čuti srpska reč i srpsko mišljenje. Što se teško može reći za ostale televizije.
Preporuke:
15
14
17 utorak, 22 jun 2021 22:48
Ganimed
Bilo kakva patriotska ili srpska priča koja se može čuti (i gledati) kod Marića na Hepi TV lansirana je samo zato da bi jedan nevaspitani mamlaz pravio od svega toga opštu sprdačinu. Njegovo bezrazložno kreveljenje i bekeljenje na "mrtvo-ozbiljne" stvari sa osmehom tipičnog bolesnika je etalon odvratnosti. Potom dolazi takođe bolesničko beskonačno dugo forsiranje u krupnom kadru njegovog odvratnog lika od strane režisera (ili miksera, ko to već radi) da bismo gledali u njega dok njegov sagovornik priča, sve sa ciljem - ne bi li smo se, valjda, zaljubili u tog odvratnog kepeca.
Fuj!
Preporuke:
24
3
18 sreda, 23 jun 2021 02:29
Gordana
Umesto ostrascene pljuvacine po Maricu, bilo bi veoma lepo i korisno da se komentatori porazmisle kako je do hepija i marica uopste doslo u Srbiji!?
Kako niste uporedili "lik i delo" gospodina Skora , oko cega je clanak i nastao, sa radom M. Marica!? Dakle, iskreni i pravdoljubivi Skoro zavrsi u nekom zaboravljenom i sada ukinutom casopisu, a Maric i dalje pliva sa manje i vise uspeha.
Zalosno je sto je mediska situacija u Srbiji ovakva. Sto iskreni, posteni i patriotski nastrojeni novinari, i uopste, ljudi koji imaju sta da kazu , objasne, INFORMISU, nemaju nikakv prostor i nacin za to u SNS Srbiji. Nije dobra situacija u mediima nigde u svetu, ali ovakav mrak je ipak retkost.
Ko pozeli da ipak ponesto sazna, moze da prati drustvene mreze, ali mora da je veoma brz, jer sve interesantno nestaje. Takodje , NSPM, Sputnjik,Geopolitika , na cijem unistavanju se zdrusno radi,...mogu donekle da prosvetle ovu pomracinu.
Maric bi sigurno bio drugaciji u drugim uslovima!
Preporuke:
4
1
19 sreda, 23 jun 2021 06:08
Za Ganimeda
Pa kako vas nije sramota da pišete takve gluposti i neistine, a to su i neki gore slično pisali. Prvo, Marić je vrlo lep čovek, lepo vaspitan i izvanredno obrazovan, obavešten i inteligentan.I Bože moj, ne mogu svi da budu bilderi, i visoki, a mozak im je kao orah.Pa ima stara izreka"Visoko drvo hlad ne daje, sisata žena rod nema".I da nije Marićevih emisija, mi ništa ne bismo znali, jer su nam ostali mediji NULA, ranije smo imali neku dobru političku emisiju iz Srpske a već poodavno su nam i to ukinuli. I budimo zahvalni tom gospodinu što barem nešto znamo, jer oko tih njegovih gostiju se razvije polemike, te saznamo po nešto.A uzgred, kolika je vaša visina i koliki vam je iQ, verujem da je maksimum 6o.
Preporuke:
6
8
20 sreda, 23 jun 2021 07:48
Sultan Khan
Marić je genije...
Preporuke:
5
6
21 sreda, 23 jun 2021 08:51
Dragan Pik-lon
Maric je ustvari podmukao.Mislim na svoj primer.Jos nisam ni obrazlozio svoju pricu on je vec presudio da podrzavam,kako on rece-afirmisem Genocid u Srebrenici.Sto nema nikakve veze sa prstenom o kome smo pricali.To valjda radi da bi oprao svoja baljezganja na televiziji.On kao poznaje cinjenice ali ih na kraju karikira.Na primer-kaze 2019 na Novosadskoj televiziji(suocavanje) da je General Mladic pomogao ustasama u Han Pijesku dao im kamione da ih prebaci iz BiH-ne u Hrvatsku.Onda sam dodaje-''Oni na kamionima pevaju ustaske pesme dok soferi,bradonje pevaju cetnicke.'' I prosao je voz kroz kukuruz.Svako dete u BiH-ni zna da General Mladic i njegovi soferi nisu nosili brade.Da su svi od reda skolovani oficiri JNA.No,maric je ovom upadicom upao u balkanski etar.kao CNN u vreme gradjansko-verskog rata u Jugoslaviji kada ''Muslimanka''oplakuje svog sina na grobu koji nosi krst.Hocu reci ja mu vise ne verujem...!
Preporuke:
8
1
22 sreda, 23 jun 2021 11:45
Dragan R
Da li je Marić zaista to rekao Škoru? Ne znam, ali ako jeste nije jedini koji privatno i u četiri oka ima takvo mišljenje o AV. Ono što znam i što mi ovde najviše smeta je to što je najblaže rečeno nekorektno što je Škoro zarad jeftinih političkih poena zloupotrebio jedan privatni razgovor i doveo Marića u vrlo nezgodnu poziciju.
Preporuke:
7
2
23 sreda, 23 jun 2021 15:12
MP 1
Ako zelite dobro i kvalitetno informisanje moramo se svi boriti za to.
Oni koji su u medijskoj profesiji morali bi mnogo vise. Za sada je ta profesija odavno ozbiljno urusena a informisanje po unutrasnjosti ocajno !! Solidarnost nasih novinara
nikakva; Dovoljno je samo videti na sta je licila skupstina UNS-a.
NE mogu da nadju najbolje da im vode udruzenje a vlast dovela Zivojina Rakocevica.
Ovo sto Maric radi NIJE novinarstvo i on to zna.
Sto se tice izgleda, izgled je los i to mu tesko pada. Ponasanje je takodje neprilicno.
a to se vidi iz tih emisija; Kad god ukljucim tv, ne gledam cesto, jutarnji program i Maric i njegove asistentkinje i prazno. Mogu da tumacim samo kao lecenje kompleksa.
Koje god goste da dovede, a to su uglavnom oni koji ili nece biti kriticni prema
rezimu, ili su bas rezimski likovi, goste prekida, ubacuje nesto svoje ..
Daleko je to od ozbiljnog novinarstva i medijskog posla. Slicno je i u Cirilici.
NE slusam vise I NE uvazavam ono sto Maric govori
Preporuke:
6
1
24 sreda, 23 jun 2021 16:57
Vec vidjeno
pored toga sto je to samo politicki rijaliti,ipak treba dobro razmisliti o Maricevoj poruci.
Preporuke:
1
0
25 sreda, 23 jun 2021 20:06
Ganimed
Za "Za Ganimeda"
Ako ti je Marić lep, dobar i pametan, vodi ga svojoj kući! Očigledno ti za bolje ne znaš. Ali malo, bar malo pismenosti ne bi ti bilo na odmet.
Preporuke:
3
0
26 četvrtak, 24 jun 2021 08:22
Dragan Pik-lon
Eto kakav je taj veliki novinar,pisac,publicista....koji se javno hvali kako su mu kcerka i zet Pavelica platili rucak u Nemackoj....Ono cega se posten stidi.....
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner